Stjärnorna på slottet

Jag vet inte vad det är, jag ser inte mycket på TV, men Sjärnorna på slottet är ett program som jag inte missar. Och inte blir de sämra av att det i år är några stjärnor som jag verkligen gillar,Kim Anderzon har jag alltid gillat, och hon blir inte sämre av att hon påminner om mitt livs kärlek, som jag var förlovad med en gång, men som det aldrig blev någon mer av, Johan Rabeus blev jag förtjust i efter hans galna Sommarprogram för några år sedan, Luoise Hoffsten har jag alltid gillat,hennes sång är precis i min smak, liksom hennes sätt att spela munsopel, Dom andra killarna är bra på sitt sätt, så det ska bli spännande att se fortsättningen. En sak om slottet, slottet verkar vare ett enkelt slott med omgivningar som inte är så vackra som i de förra programmen

Kommentera

